Axe se v nové kampani inspiruje estetikou pixelových her
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Axe startuje novou letní kampaň, v níž říká, že neúspěchem nic
nekončí. Slovníkem gamerů se stačí „respawnout se“.
Svůj vstup slovenská značka podpoří reklamním konceptem „Pohádky ze
Zlaté studny“.
Na pozici Art Directorky agentury Triad Prague přichází z DDB Iman Delič.
Na posílení zaměstnavatelských značek si T-Mobile i Slovak Telekom vybralo
agenturu Triad Prague.
Do role Chief Operations Officer agentury Triad Prague nastupuje Adéla
Marešová.
Bohemia představuje nový komunikační koncept „Tak si dejte“, jenž
využívá claim „Křupání sbližuje“.
Na pozici Strategy Director do agentury Triad Prague přichází Matúš Ficko.
Kampaň „Pivo ze vzduchu“, kterou vytvořila agentura Triad Prague pro
Radegast, získala bronz na soutěži ADCE.