Značky se musí připravit na AI Commerce
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Umělá inteligence významně změní e-commerce i mobilní retail. Značky by
se na to měly připravit.
Novým generálním ředitelem skupiny Sportisimo se stal František Gregor.
Český svaz házené vstupuje do nové sezony 2023/24 s novými sponzory,
komunikační kampaní i s novými reprezentačními dresy.
# Marketing # Retail # Aktuality
Prodejci sportovního oblečení startují kampaně na podporu prodeje
sportovního oblečení pro děti.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V kategorii širokosortimentálního zboží s převahou sportovních
potřeb a oblečení do reklamy letos nejvíce investuje značka Sportisimo.
První dubnový den je ve znamení aprílových žertíků, ani letos si tuto
příležitost některé firmy nenechaly ujít.
Sportisimo letos přistoupil ke své jarní kampani jinak než v minulých
letech a ústředním motivem jsou „oživlé" produkty.
Sportovní řetězec Sportisimo spustil svou vánoční kampaň. Je brandová a
propaguje nabídku sportovního vybavení, ale i módních produktů od
sportovních značek.