Z oděvních značek inzerovala loni nejvíce Bandi

V segmentu oděvů byla v loňském roce nejsilnějším zadavatelem značka Bandi.

/media/19486/bandi_prodejna

Fullscreen Sdílet

/media/19486/bandi_prodejna

Fullscreen Sdílet

V loňském roce patřila v segmentu oděvů k nejsilnějším inzerentů značka Bandi, jejíž inzerce dosáhla v ceníkových cenách hodnoty skoro 68 milionů korun. Na druhém místě se s více než 66 miliony korun umístila značka Lindex, na třetím Trenýrkárna s necelými 66 miliony korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen. 

/media/23864/monitoring-reklamy-odevy

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # Nielsen # Nielsen Admosphere # Lindex # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # Bandi # Trenýrkárna.cz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.