Z hraček loni nejvíce inzerovala značka Lego
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka
Lego.
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka
Lego.
Aplikace TV Games, neboli Hry, se vrátila do HbbTV menu hudebních kanálů
Óčko a Óčko Star. Stanice Óčko Expres a Očko Black hybridní služby
nenabízejí.
# Internet & Mobil # Reklama # Výzkum
Globální výdaje za mobilní reklamu letos dosáhnou 402 miliard dolarů,
o 11 % více než loni, vyplývá ze zprávy společnosti Data.ai.
Čínsko-americký e-shop si razí cestu světovým e-commerce. Oslovuje
levnými cenami i rozsáhlou gamifikací.
Postavení mobilních zařízení v době pandemie koronaviru posílilo. Oproti
předchozímu pololetí vzrostl počet stahování i výdajů za aplikace.