Labubu: Fenomén, který si z Asie podmanil trh i sociální sítě
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
Hračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy
jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
V segmentu her a hraček byla v minulém roce největším inzerentem značka
Lego.
V lednu si na své přijdou v e-commerce zejména prodejci potřeb pro fitness
či domácnost.
Druhou kamennou prodejnu otevřela v Praze influencerka Tereza Salte. Chce
lidem přinést zážitky z designu a v plánu má i další nové věci.
Lego spouští novou kampaň, v níž hlavní hrdina pan Vrtiška vyřeší
všechny starosti s výběrem dárků.
# Aktuality # Marketing # Retail
Lego pro dospělé dnes generuje necelou polovinu celkových prodejů
společnosti. Úspěch mají obrazy Vincenta van Gogha nebo kytice růží.
O naše hračky se dokážou poprat i holky, říká generální ředitel
firmy Kovap Filip Klepek.
Na e-shopech nakupuje hračky více než 57 % české internetové populace,
častěji jsou to muži, lidé mladší a z větších měst. Nejznámější
prodejnou a prodejnou, ve které se nejvíce nakupuje, je Bambule, vyplývá
z výzkumu Nielsen Admosphere.