Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
K distinktivním aktivům značky nepatří jen logo, k nejsilnějším
patří stále i jingle, ukazuje nový průzkum.
Sloganem „Nečekejte na výročí“ Bauhaus upozorňuje, že s finalizací
projektů není třeba otálet a plánované změny v domácnosti lze udělat
i v průběhu podzimu.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela
v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding.
Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem, ten se tentokrát musí
rozloučit se svou nejlepší přítelkyní – letitou míchačkou.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
V prvním čtvrtletí letošního roku zatím do inzerce z hobby marketů
nejvíce investoval Mountfield.
Které z reklam u spotřebitelů v loňském roce rezonovaly, ukazuje
analýza agentury Ipsos.