Růžový slon ukazuje v kampani, jak na vrchol
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky
jsou pro každého.
Tuzemský e-shop s erotickým zbožím přichází s novým claimem „Good
Vibes, Good Lives“.
Růžový slon v nové letní kampani odjíždí na dovolenou ladit
„pozitivní vibrace".
V kategorii erotických pomůcek je nejsilnějším inzerentem Růžový
slon.
Růžový slon otevírá v hlavním městě další dvě kamenné prodejny,
celkem jich bude mít v Praze čtyři.
# Aktuality # Marketing # Retail
Růžový slon začne prodávat svou privátní značku Sexy Elephant
v prodejnách drogistické sítě Teta.
Růžový slon spouští novou kampaň s názvem „Kooouzelný Valentýn“.
Chce inspirovat ke skutkům lásky.