Semtex uvádí s rapperem Separem nápoj bez taurinu
Energetický nápoj Semtex a slovenský rapper Separ představují nový
energetický nápoj bez taurinu.
Energetický nápoj Semtex a slovenský rapper Separ představují nový
energetický nápoj bez taurinu.
Gaming je pro mnoho značek perspektivní. Nutné je však počítat s tím,
že hráči umí blokovat reklamu, radí Lukáš Burda z Dáme jídlo.
Od začátku roku investovala nejvíce do reklamy z energetických nápojů
značka Red Bull.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Semtex na trh uvádí funkční vodu Street Water, cílí s ní na vyznavače
sportu a pohybu.
Semtex se spojil se slovenským raperem a producentem Konexem, s nímž hledal
talentované beatmakery.
Hledáme v marketingu nové cesty, a to bez závislosti na televizi, říká
marketingový ředitel Kofoly ČeskoSlovensko Pavol Chalupka.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Energetický nápoj Semtex ještě více vstupuje do oblasti e-sportu. Kromě
komunikačních aktivit nyní kupuje i tým Brute.
Semtex letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj Semtex Focus, určený
(nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.