Pilulka představuje nový komunikační koncept „Můžete“
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pilulka spouští nový komunikační koncept „Můžete“, cílem je změnit
způsob, jak mluví o zdraví.
Pod vlastní značkou Vitalpoint nabídne lékárna doplňky stravy za
příznivou cenu.
S novou značkou OlaOla chtějí Martin a Lucie Bernátkovi zpřístupnit
dlouhověkost každému. Nabídne dostupné suplementy i sebediagnostiku.
Obrat společnosti GymBeam loni překonal hranici čtyř miliard korun. Letos se
chce zaměřit na růst logistiky, marketplace a zlepšování služeb.
GymBeam vidí potenciál v gamingu i online tržištích, říká
marketingová ředitelka společnosti Mária Cicmanová.
Pro 80 % Čechů je reklama, v níž je léčivý přípravek či doplněk
stravy doporučován celebritou, nedůvěryhodná.
GymBeam se chystá se svou značkou XBeam vstoupit do virtuálního sportu.
Online prodejce doplňků výživy pro sportovce a zdravých potravin
přichází na trh s vlastní značkou sportovního oblečení.