Z čajů do reklamy nejvíce investuje značka Teekanne
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.
V kategorii čajů byla největším inzerentem za uplynulý rok značka
Teekanne.
Nová sběratelská kampaň Albertu je spojena s produkty pro pití čaje a
kávy značky Perla.
V nové věrnostní kampani nabízí Albert stylové doplňky k domácí
přípravě kávy a čaje.
Nejoblíbenějšími značkami čajů u českých spotřebitelů jsou hlavně
Teekanne a Loyd. Nejvyšší preference mají ovocné čaje, ukazuje výzkum
Ressolution Group.
# Aktuality # Reklama # Výzkum
Nejsilnějším inzerentem v kategorii čajů byla loni značka Pickwick.
Značka čajů Teekanne přichází na trh s novým designem obalů své řady
World Special Teas.
Distribuční síť máme rovnoměrně pokrytou mezi prodejny, velkoobchody a
e-shop. Podporujeme tak prodej v regionech a návrat tradičních menších
obchodů do měst, říká Josef Dvořáček, ředitel a spolumajitel Sonnentor.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Waterdrop přichází na trh s kapslí, jež při přípravě čaje nahrazuje
čajové sáčky.