WMC Grey si na Cannes Lions připisuje další zlato
Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.
Kampaň Hackathon #známkamaráda získala v Cannes již pátou cenu.
Celkem tři další shortlisty si připsaly v Cannes české agentury. WMC Grey
získala další dva shortlisty a Triad jeden.
Čtyři shortlisty, které agentura WMC Grey zatím získala na Cannes Lions,
proměnila v ocenění – zlaté, stříbrné a dva bronzové.
Pět želízek v ohni má na mezinárodním festivalu Cannes Lions agentura WMC
Grey se svou kampaní „Hackathon #známkamaráda“.
Herec Kryštof Krhovjak ztvárnil v nové kampani platformy pro sdílení aut
HoppyGo hned tři role naráz. Ukazuje, jak se dokáže služba přizpůsobit
různým potřebám.
Madeta uvádí na trh novinku Sýr na pánev. V kampani klade důraz na rychlou
přípravu, která trvá do pěti minut a ani o vteřinu déle.
Limitovaná edice Nutelly nově umožní sestavit si ze dvou sklenic
přiložených k sobě vzkaz.
Semtex letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj Semtex Focus, určený
(nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.