Semtex uvedl na Twitchi novinku vyvinutou pro gamery

Semtex letos rozšiřuje produktovou řadu o nápoj Semtex Focus, určený (nejen) pro gamery. Uvedl jej na Twitchi.

Pá 30. dubna 2021 12:50 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16589/semtex_focus

Fullscreen Sdílet

/media/16589/semtex_focus

Fullscreen Sdílet

Český energetický nápoj Semtex, jenž patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, rozšiřuje produktovou řadu o novinku určenou (nejen) pro gamery. Semtex Focus, na jehož vývoji se přímo podílela komunita hráčů, byl uveden prostřednictvím showmatche v CS:GO na Twitchi. 

Semtex Focus Showmatch je součástí nové komunikační platformy Semtex Republic. „Kampaň navazuje na dlouhodobou komunikaci Semtexu, soustředí se na zájmy a komunity generace Z a komunikačně je propojuje s příchutěmi jednotlivých drinků z portfolia Semtex,“ vysvětluje Karolína Jansová, account directorka agentury WMC/Grey, jež je pod kampaní podepsána. „Mladým lidem tak pomáháme se lépe soustředit, podporujeme jejich touhu být sám sebou nebo se dostat o kousek dál než všichni ostatní,“ dodává. 

Kampaň je ve velké míře digitální, v plánu jsou ale i akce v offlinovém světě. Před samotným eventem komunikace probíhala na sociálních sítích Facebook, Instagram a TikTok, kde byli na akci zváni příslušníci  gamerské komunity i fanoušci značky. 

/media/16590/semtex_showmatch_pozvanka

Fullscreen Sdílet

V rámci showmatche si zahráli členové e-sportovního týmu Brute, se kterým Semtex dlouhodobě spolupracuje, proti týmu složenému z veteránů lokální scény. Zahrál si například David Lacina (Kaparzo), Karel Královec (Fredi), Karel Pavlica (Sneix) či Roman Pilný (Bladeito). Profi hráče doplnili také známí streameři Natalkaa a Roth Wellden, a jako moderátor se představil youtuber Filip Portales alias Porty. Týmy musely během hry zvládnout i nejrůznější vyrušení – omezení v rámci hry, fyzické limitace, ale také třeba herečku, která představovala maminku a později naštvanou přítelkyni.

Během eventu byla přichystána kromě klasického streamu i živá hudební produkce od DJe Konexe, soutěže a přehlídka nové kolekce oblečení, kterou Semtex vytvořil ve spolupráci s fashion značkou Lalavoom.

Pro každý drink i komunitu je v této kolekci připravená jiná varianta, která má nejlépe vystihnout podstatu příchutě a světa s ní spojeného. „Během gamingové akce tedy modelky na místě předvedly oblečení inspirované drinkem Focus, a diváci také mohli některé kousky z této kolekce vyhrát v online soutěžích během streamu,“ přibližuje Karolína Jansová.

Na poli e-sportu je Semtex dlouhodobě aktivní a chce v tom do budoucna i setrvat. „S gamerskou komunitou zůstáváme ve spojení a v aktivitách vytvořených specificky pro hráče budeme zcela jistě pokračovat. Pro tento rok ale máme také v plánu komunikačně podporovat i další příchutě Semtex a v odkazu na jejich funkční benefity vystavět další zajímavé aktivity,“ prozrazuje Karolína Jansová.

-stk- 

# reklama # kampaň # WMC Grey # Kofola ČS # Twitch # energetické nápoje # e-sport # Semtex # gamer # showmatch

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.