Vitana v kampani představí fenomén grilovaných snídaní

Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby lidé grilováním svůj den i začali. 

St 7. května 2025 11:15 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/4dahzktr/vitana_marinády_foto

Fullscreen Sdílet

/media/4dahzktr/vitana_marinády_foto

Fullscreen Sdílet

Vitana přichází před začátkem nové grilovací sezóny s produktovými novinkami, mezi nimiž figurují dvě marinády, dvě steakové omáčky a dva druhy koření. Kampaní chce inspirovat k novým grilovacím zážitkům, například grilovanou snídaní. 

„Snídaně často odbýváme – jíme každý zvlášť, ve spěchu, nebo je úplně vynecháme. Grilovaná snídaně o víkendu, na dovolené nebo ve svátečních dnech je přitom skvělá příležitost, jak si užít teplé, chutné jídlo a zároveň strávit čas spolu – ať už v kuchyni, na balkoně, nebo venku na zahradě. Jsme rádi, že můžeme tento nový trend podpořit letošními novinkami, které oživí nejen snídaňové grilování, ale i klasické večerní posezení u grilu,“ říká Jitka Vomáčková, marketingová manažerka ve společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, do jejíhož portfolia Vitana patří.

Nově je na trhu marináda Teriyaki, Pikantní marináda, směs Grilovací koření nepálivé, Kachna orientální nebo Grilovací koření na ryby. Z omáček je k v prodeji rajčatová Salsa nebo omáčka Na trhané maso s uzenou paprikou a chilli

Nová edice je už k dispozici v obchodech Albert, Tesco, Košík.cz, dále pak vybrané položky také v řetězci Globus, Penny a v prodejnách tradičního trhu. Doporučená maloobchodní cena činí 65,90 Kč u steakových omáček, 29,90 Kč u marinád a 24,90 Kč u koření.

-stk- 

# kampaň # novinka # grilování # Vitana # grilovací sezóna # snídaně

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.