Bageterie chce rozšířit doručení až na místo odjezdu i mimo letiště
Zavedení podobné služby jako „delivery to gate“ plánujeme i na
nádražích, říká za Bageterie Boulevard Martina Hájková.
Zavedení podobné služby jako „delivery to gate“ plánujeme i na
nádražích, říká za Bageterie Boulevard Martina Hájková.
Nová kampaň značky Alpro, jejíž tváří je opět Ben Cristovao, chce
ukázat, že rostlinné alternativy mohou oslovit každého.
Značka nutriční terapeutky Markéty Gajdošové rozšiřuje svou nabídku
o produkty vhodné na snídaně.
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Burger King začíná podávat snídaně. V rámci Pancake Party přivezl
i trend Morning Disco, doprovodil jej soutěží v pojídání mini
palačinek.
Hotelová síť Orea Hotels & Resorts vytvořila za necelý měsíc kampaň,
při níž vsází na netradiční pojetí médií a dosah získaný díky
partnerství s kurýrní službou Wolt.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Milka uvádí na český trh vlastní lískooříškovou pomazánku. Stejně
jako Nutella cílí na příležitost snídaní.