Targa Florio se v nové kampani spojuje s Fittipaldim
Tváří nové kampaně značky Targa Florio se stal legendární jezdec Formule
1 Emerson Fittipaldi.
Tváří nové kampaně značky Targa Florio se stal legendární jezdec Formule
1 Emerson Fittipaldi.
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
V nové kampani „Dovolené ovoce“ chce Jupík podpořit dětský svět, kde
logika ustupuje kouzlu představivosti.
Výrobce ovocných limonád Koli rozšiřuje svůj sortiment o novinku
s příchutí manga.
Beefeater na trh přináší novinku v podobě ginu s grepovou příchutí.
Podpoří ji marketingovou kampaní.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic
Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Vitana připravila na grilovací sezónu několik novinek. Vybízí k tomu, aby
lidé grilováním svůj den i začali.
Na trh přicházejí dvě novinky pod značkou Cool, a to nová příchuť
Mandarinka & zázvor a také Cool+ Mind s funkčními benefity.