Vitana se v kampani věnuje etiketě na grilovačkách

Pro letošní grilovací sezónu uvádí Vitana čtyři novinky. Podpoří je kampaní, v níž se bude spolu s influencery věnovat etiketě na grilovačkách. 

Út 30. dubna 2024 06:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/5hpoptow/vitana_2024

Fullscreen Sdílet

/media/5hpoptow/vitana_2024

Fullscreen Sdílet

U příležitosti letošní grilovací sezóny přichází Vitana se čtyřmi novinkami, mezi něž se řadí Francouzský a Caesar dresinky a také dvě omáčky – Krémová s cibulkou a Česnek s limetkou. Podpoří je kampaň na téma etikety grilování, kterou zaštítí kuchař Martin Svatek, jeden z porotců soutěže Česko na grilu, a také influencer Libor Neuwirth, který se věnuje etiketě při každodenních situacích. 

Grilovačky se řídí nepsanými pravidly, například, jak se chovat a bavit tak, aby to bylo příjemné pro hostitele i ostatní hosty. „V rámci nadcházející kampaně jsme se proto zaměřili na téma etikety grilování a s ním spojeným Desaterem správné grilovačky,“ vysvětluje Michaela Plecitá, produktová manažerka společnosti Orkla Foods Česko a Slovensko, do jejíhož portfolia Vitana patří. 

Nová edice je od dubna k dispozici v obchodech Tesco, Globus a Albert. Doporučená maloobchodní cena je 49,90 Kč

-stk- 

# reklama # kampaň # influencer # influencer marketing # grilování # Vitana # Orkla Foods # omáčka # dresink

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.