T-Mobile s influencery motivuje kampaní k darování krve
T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného
kříže spouští kampaň „Dej odběr“.
T-Mobile ve spojení s českými influencery a za podpory Českého červeného
kříže spouští kampaň „Dej odběr“.
Místo klasické tiskové konference jsou čím dál častější zážitkové
eventy, ani u nich však obsah nelze obejít.
S rozvojem umělé inteligence vzniká čím dál více i AI influencerů.
Značky, které je používají, však zájem spotřebitelů nemají zaručen.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde
se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken
Jaroslav Garai.
MOL spouští letní soutěž s hlavní cenou v podobě dovolené snů za
250 tisíc korun.
Obsah od autorů, který vytvářejí na míru značkám, sílí a
v některých případech mu zadavatelé dávají přednost před využitím
influencerů. Mluvilo se o tom na konferenci Marketing Meeting.
WOO připravuje zprávu o influencer marketingu v Česku. Vyzývá odbornou
veřejnost k vyplnění dotazníku.