Ve finále evropské Effie má nominaci Mustard a McCann

Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur McCann a Mustard. 

Po 4. listopadu 2024 06:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/iu4drhrk/effieeurope

Fullscreen Sdílet

/media/iu4drhrk/effieeurope

Fullscreen Sdílet

Evropská asociace komunikačních agentur (EACA) zveřejnila shorlist soutěže Effie Europe, kam se dostalo celkem 82 prací. Dvě z nich pocházejí také z České republiky. 

V kategorii Best of Europe: Positive Change – Non-profit se do finále probojovala kampaň Zpomal – ještě je brzo, kterou pro Českou asociaci pojišťoven vytvořily agentury McCann Prague a Hero & Outlaw. Jejím cílem bylo vtáhnout do tématu bezpečného chování v silničním provozu mladé lidi, i z tohoto důvodu stavěla na interaktivním pořadu a učebních materiálech pro střední školy, součástí byla i komunikace na sociálních sítích a spolupráce s influencery. 

Další želízko v ohni mají agentury Mustard, IPG Mediabrands a Iniciativa Junior. Jejich kampaň „Parents of Girls“, kterou vytvořily pro Lego, zabodovala v kategorii Multi-Market: Retail

Vítězové budou vyhlášeni 11. prosince na galavečeru v Bruselu. 

-stk-

# reklama # kreativa # soutěž # Lego # McCann # ČAP # efektivita # Effie # Mustard # Effie Europe

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.