AKA vyhlašuje Effie, přihlášky lze podávat do 24. srpna
Asociace komunikačních agentur vyhlašuje 28. ročník soutěže Effie Awards
Czech Republic.
Asociace komunikačních agentur vyhlašuje 28. ročník soutěže Effie Awards
Czech Republic.
Letošní ročník soutěže reklamní efektivity Effie zná oceněné. Cena za
absolutně nejlepší kampaň, Grand Prix, letos udělena nebyla.
Soutěž efektivity Effie Czech Republic udělila mimořádnou cenu za
kreativitu, získala ji kampaň epická Lego výzva od Kreativ Gangu.
Soutěž reklamní efektivity Effie zná nominované kampaně, ze kterých
vzejdou letošní vítězové.
Do finále evropské soutěže Effie se dostaly dvě české kampaně od agentur
McCann a Mustard.
Do 18. srpna je možné zasílat přihlášky do soutěže reklamní efektivity
Effie Czech Republic. Soutěží se letos v 16 kategoriích.
Produkt životního pojištění FLEXI od Kooperativy změnil loni komunikační
koncept i přístup ke strategické komunikaci. Zapojení prediktivního
modelování přineslo nákladovou úsporu a odrazilo se v lepších
obchodních výsledcích. Změnu zlatem ocenila i oborová soutěž Effie.
V pražské Lucerně byly rozdány ceny v soutěži reklamní efektivity.
Hlavní cenu má Albert za „dvě slova, která pomohla transformovat značku".
Nejvíce medailových ocenění získala agentura McCann Prague.