VCCP si kampaní připomíná svou letošní práci

Reklamní agentura VCCP se kampaní ohlíží za rokem 2020. Připomíná si práci pro Birell, Albert, Hyundai nebo Forum 2000.

Út 24. listopadu 2020 10:35 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14901/vccp_hyundai_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14900/vccp_hyundai

Fullscreen Sdílet

Agentura VCCP se ohlíží za rokem 2020. Připomíná si práci pro Plzeňský Prazdroj a její značku Birell, Hyundai, Forum 2000 či Albert.

Kampaň pracuje s vizuální identitou VCCP, jež je spjatá s motivem medvěda z loga globální sítě, kde medvěd představuje vždy klientskou nebo agenturní výzvu.  Ve vizuálech je pak tento motiv rozpracovaný do čtyř podob. Každá podoba kampaně doprovází vyjádření konkrétního klienta k výzvám, kterým s agenturou čelil. Cílem podzimní kampaně je ukázat úspěchy a výsledky agentury očima klientů.

Kampaň běží od 11. listopadu v médiích vydavatelství Economia a na sociálních sítích VCCP.

/media/14898/vccp_birell

Fullscreen Sdílet

/media/14899/vccp_forum2000

Fullscreen Sdílet

-stk-

# reklama # kampaň # VCCP # Albert # Plzeňský Prazdroj # Birell # Hyundai # Forum 2000

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.