Birell v kampani páruje značku s jídlem a vybízí k výběru
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio
Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby
při stolování.
Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio
Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby
při stolování.
Z 60 vybraných loňských reklam rezonovaly mezi Čechy podle Ipsosu nejvíce
značky Bauhaus, Birell a Mastercard.
Nealkoholické pivo Birell mění svou vizuální identitu, jež se promítne do
designu obalů i všech materiálů reprezentujících značku.
Birell od dubna komunikuje kampaní svou novou řadu Active, s přídavkem
kofeinu a vitamínu B6.
Soutěž POPAI Awards vyhlásila výsledky. Absolutním vítězem se stal
projekt Radegast hořké regálové čelo.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Birell přichází s první podzimně laděnou limitovanou edicí. Podporuje ji
reklamní kampaní.
V nové kampani se Birell vymezuje vůči stereotypům v pití nealka
i mýtu, že bez alkoholu není zábava.
Značka Birell uvádí na trh nové příchutě Mango & Citrón,
Borůvka & Brusinka a Mandarinka & Yuzu.