Tic Tac spouští letní kampaň, míří i na festival

Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava. 

Čt 19. června 2025 07:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/5kjaligg/tictac

Fullscreen Sdílet

/media/zz5lrq4t/tictac_festivaly

Fullscreen Sdílet

Značka dražé Tic Tac z portfolia společnosti Ferrero zahajuje letní kampaň s mottem „Osvěž si léto“. Hudba je výrazným motivem ve vizuálech, ale i v reklamních spotech. Součástí je i propojení s hudebním festivalem Colours of Ostrava

V loňském roce nabídla značka aktivaci pro návštěvníky na festivale Lollapalooza v Berlíně či Brazílii, v tuzemsku půjde o první spolupráci tohoto druhu. Na návštěvníky Colours of Ostrava bude ve stánku Tic Tac čekat nabídka několika příchutí, foto koutek, make-up artistka nebo kolo štěstí, a nebude chybět ani ochutnávka novinky Tic Tac Two.

„Vloni se značka Tic Tac poprvé spojila s festivalem Lollapalooza a po úspěšné premiéře naváže na spolupráci i tento rok. Zároveň se nám letos podařilo propojit se na lokální úrovni s Colours of Ostrava, což nás velmi těší, a doufáme, že díky Tic Tac budou pro návštěvníky dny strávené v areálu Dolní oblasti Vítkovice ještě příjemnější a zábavnější,“ uvádí Markéta Zezulová, Country Marketing Manager pro Nutella a Tic Tac.

-stk- 

# reklama # kampaň # festival # Ferrero # festivalová aktivace # Colours of Ostrava # Tic Tac # dražé

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.