Tic Tac spouští letní kampaň, míří i na festival
Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje
i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava.
Tic Tac startuje kampaň „Osvěž si léto“, poprvé se značka spojuje
i tuzemským festivalem – Colours of Ostrava.
T-Mobile překročil milník 1,5 milionu registrovaných uživatelů ve svém
programu Magenta Moment, představí několik novinek.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Festival Colours of Ostrava vstoupí do svého 22. ročníku s novou
vizuální identitou od Studia Najbrt.
Deutsche Telekom s T-Mobilem se svou letní evropskou kampaní zaměří na
mladé.
V rámci kampaně Summer of Joy nabídne T-Mobile lístky na evropské
hudební festivaly včetně Colours of Ostrava.
Orlen Benzina se stává novým generálním partnerem mezinárodního
hudebního festivalu Colours of Ostrava.
Skupina Rockaway Jakuba Havrlanta se stává strategickým investorem hudebního
festivalu Colours of Ostrava a rozšiřuje tak své aktivity na poli kulturních
festivalů.
Letní festivaly posilují své kampaně a lákají lidi k postupnému návratu
do normálu. Rozhodování části fanoušků je však stále ovlivňováno
nejistotou.