Tesco do hokejové kampaně obsazuje influencery

Tesco spouští svou letošního hokejovou kampaň. Součástí je soutěž o vstupenky na finále i spolupráce s influencery. 

Čt 18. dubna 2024 06:45 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/2sbfb4sy/slider_tesco_zijemehokejem

Fullscreen Sdílet

/media/zsob1cxr/tesco_zijemehokejem

Fullscreen Sdílet

Tesco, oficiální sponzor Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024, spouští kampaň se sloganem Žijeme hokejem“. 

„V kampani propojujeme vášeň pro hokej s nákupem v Tesco. Zákazníkům nabízíme příležitost stát se součástí velkého hokejového dobrodružství prostřednictvím Clubcard. Nejatraktivnější pro naše zákazníky je soutěž o lístky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 cen každý den,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka pro Tesco Česká republika

Hokejová kampaň a aktivity s ní spojené poběží až do konce šampionátu. Zákazníci budou moci denně soutěžit o vstupenky na finále Mistrovství světa v hokeji a dalších 100 cen prostřednictvím Clubcard aplikace. Za každých 350 Kč utracených v kterékoli prodejně Tesco nebo na Tesco Online získají soutěžní kartičku. K tomu jsou přichystány nabídky, které se týkají i produktů k využití při společném sledování zápasů. Komunikaci nabídek řetězec podtrhuje slovními spojeními, která se používají jak ve světe hokeje, tak i obchodu.

Do kampaně se zapojí také influenceři. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracuje s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem.

-stk- 

# reklama # kampaň # soutěž # influencer # Tesco # hokej # IIHF # Mistrovství světa v ledním hokeji

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.