Hokejoví fanoušci se mění, zápasy se sledují více v rodině
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
Sledování ledního hokeje je více rodinnou záležitostí, hokeji se svými
partnery fandí až 65 % žen, což otevírá nové komunikační možnosti pro
značky.
Raiffeisenbank se v letošní hokejové kampani stala „hrdým partnerem
mistrů světa ve fandění“.
Coca-Cola letos spouští největší hokejovou kampaň ve své historii,
podpoří v ní český parahokejový tým.
V době Mistrovství světa v ledním hokeji soutěží Skip Pay
o vlastnoručně podepsaný dres Jaromíra Jágra.
Škoda Auto představí na šampionátu novou generaci modelů Superb a Kodiaq,
startuje kampaň „Domácí hokejová jízda“.
Partneři mistrovství světa v ledním hokeji i národní hokejové
reprezentace startují své hokejové kampaně.
Tesco spouští svou letošního hokejovou kampaň. Součástí je soutěž
o vstupenky na finále i spolupráce s influencery.