Festivalové aktivace letos nabídnou tetování, DJing či zip line
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
# Aktuality # Marketing # Reklama # Retail
Tesco se poprvé objevilo na Rock for People. Festivalová prodejna zaujala
návštěvníky i sociální sítě.
V nově zrekonstruované prodejně nabízí Tesco snadnější navigaci a
rychlejší nákup, 100 % elektrické energie odebírá z obnovitelných
zdrojů.
Dva tuzemské řetězce přizpůsobují nákupní hodiny lidem s poruchami
autistického spektra. Globus i Tesco testovaly projekt už delší dobu
v regionálních pobočkách, nyní jej spustily na celorepublikové úrovni.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Spotřebitelé dnes více oceňují společnosti, které nejsou jen místem
k nákupu či výrobě, ale přispívají i k lepšímu životu ve
svém okolí.
Podle nejnovějších dat webu AkčníCeny.cz vzrostl v letošním lednu
meziročně počet slevových akcí ve většině velkých obchodních
řetězců v Česku.
Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard.
V pražském nákupním centru Eden začala rekonstrukce tamního hypermarketu
Tesco. Nabídne ekologické technologie i moderní design.