TEDi otevře v lednu svou první pobočku v Praze, e-shop nechystá
Diskontní řetězec TEDi otevře v lednu v Česku svou 18. pobočku a
chystá další expanzi. Spuštění e-shopu ani větší komunikační kampaň
v plánu není.


Německý diskontní řetězec TEDi vstoupil na český trh v červenci roku 2020 a zatím se mu daří i přes nástup pandemie covid-19 realizovat plány expanze. V Česku má teď celkem 17 poboček a v lednu otevře svou první prodejnu v Praze, konkrétně v obchodním centru Vivo Hostivař na Praze 10, která bude jeho 18. prodejnou. Kolik přesně nových poboček letos řetězec otevře, závisí podle vedení firmy na ekonomické situaci a celkovém vývoji. Ačkoli v Německu funguje i e-shop, pro Českou republiku zatím v plánu není.
Firma nemá preference, pokud jde o lokality a konkrétní umístění prodejen. „Hledáme nová místa s atraktivním obchodním prostředím. V lokalitách s vysokou zákaznickou frekvencí jsou zajímavá i sklepní nebo nadzemní podlaží,“ uvádí Petronela Böhmová z oddělení expanze TEDi. Obchodní model řetězce je založen především na intenzivním rozvoji lokalit a vytvoření husté sítě poboček.
Dosud se firma nezviditelňovala pomocí větší komunikační kampaně a ani se k tomu letos nechystá. „Namísto rozsáhlých marketingových opatření se spoléháme výlučně na naše atraktivní produkty. TEDi se daří udržovat nízké ceny pro zákazníka a dokazuje tak, že ‚kvalitní’ nemusí být drahé, protože kvalita, sortiment a udržitelný závazek se navzájem nevylučují,“ říká Petronela Böhmová.

TEDi nabízí různorodý sortiment od produktů pro domácnost, elektroniky, hračkářství, kosmetiky, drogerie, DIY, party po papírnictví. Vedle toho také příslušenství pro auta i jízdní kola či sezónní kolekce. Podle velikosti a lokality mohou zákazníci vybírat v obchodech z devíti tisíc produktů.
-zue-
# retail # e-shop # prodejna # diskont # Praha # TEDi
Autor textu MediaGuru