Libeřské lahůdky otevřely v novém konceptu na Hlavním nádraží v Praze
Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských
lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho
stávajícího.
Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských
lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho
stávajícího.
Lítačka představuje novou kampaň, ve které se Praha ukazuje jako dynamický
prostor plný kontrastů a možností.
# Aktuality # Tisk # Internet & Mobil
Okresní zprávy, nové rubriky, prostor pro veřejnost na platformě Moje Metro
a také podcast o Praze přináší nová podoba onlinové verze
deníku Metro.
Celkem jde o 429 přístřešků pro zastávky MHD a 160 samostatně
stojících reklamních ploch.
Klíčové hodnoty grafické identity krasobruslařského šampionátu jsou
postaveny na eleganci tohoto sportu, městě Praze a týmovém duchu.
Hrzánská pasáž v Praze po rekonstrukci ožívá, její součástí je
i devět nových nájemců z módy a umění.
Pronájem reklamních ploch na městském mobiliáři spustil CityZoom ze
skupiny BigBoard Praha od 1. října 2024.
V rámci lokální kampaně rozsvítí Estée Lauder Petřínskou rozhlednu,
Žižkovskou věž a Tančící dům.