Polská značka kožených výrobků Ochnik otevře prodejny v Česku
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Polská módní značka Ochnik vstupuje na český trh, do roku 2026 chce zde
otevřít až 20 prodejen.
Na Hlavním nádraží v Praze byla otevřena 21. pobočka Libeřských
lahůdek. Je navržena v novém konceptu, který se zásadně liší od toho
stávajícího.
Online supermarket Košík.cz přichází s vlastním hybridním formátem na
pomezí letáku a magazínu. Jeho koncept je založený na lifestylovém obsahu,
který je propojený s nabídkou dodavatelů.
# Retail # Outdoor # Aktuality
Digital signage pomáhá s lepší orientací v prodejně, ale i při
vytváření příjemnějšího prostředí, říká Marek Vyskočil.
# Aktuality # Retail # Reklama
Služba byla dosud dostupná pouze zkušebně pro kategorie jako jsou mobilní
telefony, drogerie nebo domácí spotřebiče. Nově se ale mohou zapojit
i dodavatelé dalších produktů.
# Aktuality # Retail # Marketing
Nové zahraniční značky budou v nabídce nákupního centra Westfield
Chodov, svou další prodejnu zde otevře i Notino.
Na AkcniCeny.cz promuje Globus restaurace a v komunikaci sází na kvalitu.
Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech
už téměř třetina českých spotřebitelů.