Pepco spouští kampaň na „nejvýhodnější ceny“
Diskontní řetězec Pepco v dubnu komunikuje kampaní „Nejlevnější
v Pepco“.
Diskontní řetězec Pepco v dubnu komunikuje kampaní „Nejlevnější
v Pepco“.
# Aktuality # Marketing # Retail
Podle informací časopisu Zboží & Prodej by měl německý diskont
Woolworth vstoupit na český a slovenský trh.
Pepco otevře v příštím roce méně prodejen než letos. Chce se více
zaměřit na obnovení ziskovosti.
Necelé tři roky od vstupu na český trh otevírá diskontní řetězec Action
svou 50. tuzemskou prodejnu.
Michala Davida střídá v kampani Penny dvojice Michal Suchánek a Richard
Genzer. Řetězec spouští kampaň „Zacvičili jsme s cenami“.
Řetězec Action vstupuje na Slovensko. Svůj první obchod otevřel 2. března
v Bratislavě, další budou následovat v regionech.
Nově otevřenou prodejna Penny ve Skutči na Chrudimsku označuje prodejce jako
první celodřevěný diskont v Česku.
Penny spouští novou reklamní kampaň, jejímž hlavním cílem je komunikace
nízkých cen. Tváří je opět Michal David.