České e-shopy využívají tržiště ve velkém, spokojeny ale nejsou
Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces,
tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
Přes polovinu tuzemských e-shopů prodává své zboží přes marketplaces,
tržby na nich většinou nepřesáhnou ani 10 %.
Čeští spotřebitelé nakupují na internetu více, ale za jednu objednávku
tolik neutrácí. Přibývá totiž menších e-shopů.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa opět startuje zákaznickou akci, v níž rozdá každý den až pět
tisíc nákupů zdarma.
Zalando a About You dokončily své strategické spojení, společně pokryjí
větší podíl evropského trhu s módou.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pikito mění svůj název, logo i vizuální identitu. Nově se bude jmenovat
Melody Mall.
E-shop 4camping, jenž v březnu prošel redesignem, startuje novou kampaň.
Říká v ní, že outdoor je pro všechny.
# Aktuality # Retail # Marketing
Některé české e-shopy zaznamenaly v posledních týdnech pokles
návštěvnosti až o desítky procent. Za změnou je nová AI funkce Googlu.
Alza rozšiřuje své reklamní služby o vlastní reklamní systém alzaAds,
partnerům chce umožnit propagaci produktů přímo na e-shopu.