Staropramen Cool uvádí novou příchuť Tmavá švestka

Pivovary Staropramen přináší novou příchuť svého nealkoholického piva Cool. Podpoří ji nadlinkovou kampaní.

So 30. dubna 2022 07:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20782/cool_divokásvestka_slider

Fullscreen Sdílet

/media/20781/cool_divokásvestka

Fullscreen Sdílet

Pivovary Staropramen uvádí na trh novou příchuť Tmavá švestka svého nealkoholického piva Cool. Novinka s 0,0% objemem alkoholu, bez konzervantů a umělých barviv, obsahuje jen 18 kcal na 100 ml. Podpoří ji kampaň v televizi, digitál a v místě prodeje.

Součástí bude i spotřebitelská aktivace, ve spolupráci se sdílenými koly Rekola, a také partnerství akce Noční běh pro Světlušku.

Pod kampaní jsou podepsány agentury Loosers a AMI Digital.

-stk-  

# reklama # kampaň # pivo # Pivovary Staropramen # Cool # Loosers # AMI Digital # nealkoholické pivo

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.