Mustang chce být černým koněm mezi hořkými pivy
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Ostravar spouští kampaň na svůj ležák Mustang Hořký. Má ambici stát se
černým koněm mezi hořkými pivy. Spojuje se s rapperem Marpem.
Na trh přicházejí dvě novinky pod značkou Cool, a to nová příchuť
Mandarinka & zázvor a také Cool+ Mind s funkčními benefity.
V Česku se všechno točí kolem piva: V nové kampani Staropramenu opět
hraje Orlando Bloom.
Nový marketingový ředitel Martin Smejkal se ujal řízení marketingu všech
značek Pivovarů Staropramen jak na českém, tak na slovenském trhu.
Irská značka Guinness na tuzemský trh přivádí variantu s nulovým obsahem
alkoholu.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními
benefity.
S blížícím se mistrovstvím Evropy ve fotbale startuje Staropramen novou
kampaň 12. hráč.