Češi si oblíbili míchaná piva, léto je jejich sezónou
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Irská značka Guinness na tuzemský trh přivádí variantu s nulovým obsahem
alkoholu.
Letní grafika navazuje na ovocná nealko piva značky, objeví se v různých
komunikačních kanálech.
Nový Staropramen Nealko má podle výrobce o dvě jednotky vyšší hořkost
než většina široce dostupných nealkoholických piv na českém trhu.
Rodinný pivovar Bernard rozšiřuje nabídku svých nealkoholických variant
v lahvích o grepovou novinku.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Birell přichází s první podzimně laděnou limitovanou edicí. Podporuje ji
reklamní kampaní.
Velkopopovický Kozel startuje mezinárodní kampaň na podporu své
nealkoholické varianty.
V nové kampani se Birell vymezuje vůči stereotypům v pití nealka
i mýtu, že bez alkoholu není zábava.