Cool představuje novinku s funkčními benefity
Na trh přicházejí dvě novinky pod značkou Cool, a to nová příchuť
Mandarinka & zázvor a také Cool+ Mind s funkčními benefity.
Na trh přicházejí dvě novinky pod značkou Cool, a to nová příchuť
Mandarinka & zázvor a také Cool+ Mind s funkčními benefity.
Pivovary Staropramen letos uvedly na trh nová funkční piva. Podle
marketingového ředitele Davida Zappeho se jim daří.
Pivovary Staropramen představují kampaní nové pivní mixy s funkčními
benefity.
Pivovary Staropramen přináší novou příchuť svého nealkoholického piva
Cool. Podpoří ji nadlinkovou kampaní.
Cool přichází s novou příchutí Rybíz a limetka. Celé své portfolio
nabídne ve verzi s 0% obsahem alkoholu. Spouští i novou kampaň.
Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má
nově na starosti AMI Digital.
Staropramen rozšiřuje řadu svých pivních mixů Cool. V kampani se spojuje
s Prima Cool nebo Rekolou.