Škoda si kampaní připomíná 125 let automobilky

Škoda celoroční kampaní komunikuje své výročí 125 let od založení mladoboleslavské automobilky.

Čt 22. října 2020 15:15 3 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/14501/skodaauto_125vyroci_slider

Fullscreen Sdílet

/media/14500/skodaauto_125vyroci_4

Fullscreen Sdílet

Po celý letošní rok si automobilka Škoda Auto připomíná svých 125 let od založení – 17. prosince 1895 byly totiž položeny v Mladé Boleslavi její základy. Tuto historickou událost orámovala nejen řadou prodejních akcí pro české motoristy, ale také prostřednictvím nejrozsáhlejší marketingové kampaně ve svých dějinách. 

Celoroční komunikace klade důraz na tradici a inovativnost značky. Ústředním nástrojem se stala videa ze série Jedno století nestačí, která vznikla pod taktovkou režiséra Jarka Plouhara a hlavními postavami v nich byli moderátor Petr Říbal a herečka Táňa Malíková. Postupně jsou zveřejňována na sociálních platformách. 

Videí bude celkem devět, na něž navazuje komunikace v tisku a online médií. K tomuto účelu vzniklo 18 vizuálů, jež mají vtipně popsat inovativní milníky mladoboleslavské automobilky od výroby prvního kola až po současné úspěchy v motorsportu. Každý vizuál dostává svůj vlastní prostor a je komunikován v návaznosti na právě zveřejněné video. Prezentovány jsou každý druhý čtvrtek v deníku Metro, k tomu přistupují ad hoc tematické tituly (celostátní magazíny, týdeníky, měsíčníky či přílohy) dle zaměření daného vizuálu.

Vizuály automobilky Škoda Auto

Internet je pokryt aukčním programatickým nákupem s doprovodným cílením na uživatele z konkrétních kategorií dle vizuálů. Digitální komunikaci tohoto seriálu konzumuje měsíčně 2,2 milionu uživatelů, zatímco celkový zásah v tištěných médiích činí 6 milionů čtenářů měsíčně.

Patříme k šesti nejstarším výrobcům automobilů na světě, máme tedy pádný důvod k ohlédnutí do minulosti,říká vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Petr Janeba.Významnou událost naší historie jsme se rozhodli připomenout řadou aktivit v reálném i digitálním světě, které jsme doprovodili masivní komunikační kampaní napříč všemi mediatypy. Jak ukazují ohlasy nejen na našich sociálních sítích, vedeme si v tomto ohledu velmi dobře,“ dodává.

Součástí kampaně jsou i speciální projekty. Ve spolupráci s redakcí magazínu Auto Dnes byla vytvořena 20stránková publikace Od erka po hybridní Octavii RS, věnující se historii automobilky. V zářijovém, říjnovém a listopadovém vydání ženského časopisu Marie Claire vycházejí tři dvoustránkové advertorialy ve formě fotopříběhů historických vozů Škoda, za nimiž stojí fotograf Matúš Toth. V kooperaci s českou mutací magazínu Vogue zase vznikla působivá fashion story představující historické vozy Škoda v kombinaci s aktuálními módními trendy. České zastoupení mladoboleslavské automobilky také připravilo účast některých ikonických modelů značky na historických rallye, jako je 1000 mil československých, Oldtimer Bohemia Rally 2020, South Bohemia Classic a Škoda Classic Tour. Do konce roku chystá také speciální limitovanou edici poštovních známek, na kterých budou nejvýraznější modely historie.

Na kampani se podílejí agentury Peppermint, Zaraguza a PHD.

-stk- 

# reklama # kampaň # automotive # auto # Zaraguza # Peppermint # PHD # výročí # Škoda Auto # 125 let

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.