Burger King v kampani nechává „křupnout cokoliv"
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.
Do čela kreativy pražské agentury Zaraguza nastoupili Vladimír Zikmund a
Marek Uličný.
Burger King začíná podávat snídaně. V rámci Pancake Party přivezl
i trend Morning Disco, doprovodil jej soutěží v pojídání mini
palačinek.
Velkopopovický Kozel se v nové kampani přesouvá blíže k lidem a
situacím z běžného života.
Velkopovický Kozel začíná na nových kampaních spolupracovat s agenturou
Zaraguza.
Se sloganem „Negriluj se, nejsi Whopper“ upozorňuje Burger King, že pobyt
na slunci může být pro kůži nebezpečný.
Launch nové značky cereální tyčinky Joya podporuje kampaň s
„nejnudnější poradou na světě".
ČSOB rozsáhlou komunikační kampaní podporuje svůj nový přístup
k aktivním klientům.