Recma: Trh mediálek loni rostl. Vede Knowlimits před OMD a PHD
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
Svůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském
roce na českém trhu sestavila také Recma.
COMvergence aktualizovala žebříček mediálních agentur a sítí podle
reklamních objemů klientů za rok 2024. Největší mediálkou podle objemu
zůstává Knowlimits, největší sítí mediálních agentur Omnicom
Media Group.
Penny startuje novou fázi osvětové kampani o první pomoci, tentokrát se
zaměří na děti.
Česká podnikatelská pojišťovna spouští u příležitosti 30 let na trhu
brandovou kampaň.
# Reklama # PR # Marketing # Retail
Uskutečnil se další ročník konference OmniConnect, na kterou přijeli
vysoce postavení zástupci síťových agentur skupiny Omnicom.
Žebříček COMvergence přináší pohled na přesuny rozpočtů a
úspěšnost mediálních agentur a sítí mediálních agentur ve výběrových
řízeních na českém trhu v roce 2024.
Auditorská společnost Media Strategy přináší data v rámci svého
srovnání PPA Ranking za celý rok 2024.
Penny spustí začátkem roku aktivační kampaň „Akce, jak si račte
přát“, její součástí je soutěž o silikonová prsa, splátku hypotéky
nebo odvoz na nákup limuzínou.