Značka Škoda se v pololetí stala třetí nejprodávanější v Evropě
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
Škoda Auto je třetí nejprodávanější značkou v Evropě, táhne ji zájem
o elektrifikované modely. Společnost oznámila výsledky za první
pololetí 2025.
AXA Partners CEE ve spolupráci se Škoda Auto spustila kampaň na cestovní
pojištění přímo v infotainmentu vozů.
Za globální kampaní pro Škoda Auto k letošnímu ročníku cyklistického
závodu Tour de France stojí česká agentura.
Devět spotů se odehrávalo na „hokejové pohotovosti”, kterou navštívili
se svými problémy nejrůznější fanoušci českého hokeje.
Ocenění v mezinárodní soutěži Eventex Awards 2025 získaly projekty
Škoda Brand Experience a Rohlik na KVIFFu.
Projekt „Budoucnost potřebuje každého“ otevírá diskusi, ale i prostor
pro změnu. Chce vyvolat veřejnou diskusi o zaměstnanosti české populace
starší 45 let.
Škoda Auto slaví 130 let. Výročí připomene i speciální díl pořadu
Máme rádi Česko.
Marketup rozšiřuje portfolio svých klientů, mezi nové patří například
Škoda Auto, Maspex nebo Oriflame.