Penny se v gamingové kampani spojuje se Streamers Clash
Penny spustilo svou první gamingovou kampaň, v níž navázalo spolupráci
s turnajem Streamers Clash. Vyzdvihlo nepřeložitelnost gamerské hantýrky.
Penny spustilo svou první gamingovou kampaň, v níž navázalo spolupráci
s turnajem Streamers Clash. Vyzdvihlo nepřeložitelnost gamerské hantýrky.
Mezi nové partnery společnosti Aleph patří WeTransfer a Twitch.
Philips OneBlade spouští kampaň „Dej si holení na easy!“, vychází
z ní mechaniky obtížností v počítačových hrách.
Publicis Play nově spolupracuje s platformou inStreamly, s níž realizuje
kampaně v živých herních streamech.
Aleph zařazuje do svého portfolia nově i Amazon Ads. Čeští a slovenští
zadavatelé tak mohou jeho prostřednictvím inzerovat na IMDB, Twitchi nebo
Amazon Music.
GymBeam vidí potenciál v gamingu i online tržištích, říká
marketingová ředitelka společnosti Mária Cicmanová.
Za posledních šest let vzrostl český esport asi šestinásobně a pro
reklamní zadavatele se stal velmi zajímavou možností, píše Vítězslav
Klement.
V součtu strávili diváci v roce 2022 u českých esportových soutěží
srovnatelný čas jako v roce 2021. Nejsledovanějšími esportovými hrami
jsou Counter-Strike: Global Offensive a League of Legends.