Růžový slon spouští vánoční kampaň s postřehovou hrou

E-shop s erotickými pomůckami startuje svou vánoční kampaň, nabídne speciální slevové kódy i sloní postřehovou hru.

Pá 25. listopadu 2022 07:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23115/ruzovyslon_vanoce_2022

Fullscreen Sdílet

/media/23115/ruzovyslon_vanoce_2022

Fullscreen Sdílet

Růžový slon spouští vánoční kampaň s názvem „Růžové Vánoce aneb Vánoce veselé pro všechny dospělé“. S animovanou vánoční kampaní s maskotem značky v hlavní roli pokračuje e-shop s erotickými pomůckami již třetím rokem. 

Hlavní postavou letošní vánoční reklamy je opět maskot Růžový slon, který jakožto průvodce světem erotických hraček a růžových dárků pod stromeček, upozorňuje na možnost 15% slevu na TOP30 vánočních hitů. 

„Lidé mohou od začátku listopadu do konce prosince uplatnit speciální slevové kódy, které jsou platné nejen v Česku a na Slovensku, ale nově i v Maďarsku,“ upřesňuje k nové kampani majitel společnosti Adam Durčák. „Letos jsme pro zákazníky připravili také nový merch výrobek – Sloní postřehovou hru, která odhalí rychlost a znalost erotických pomůcek,“ dodává. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/774424662?h=7920eb36bc" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/774424662">TV V&aacute;noce 2022 Ruzovyslon.cz</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

Kampaň bude k vidění v televizi na stanicích Nova a Markíza a také v outdooru. Její součástí budou i PR aktivity. Do letošní komunikace se otiskla nová vizuální identita značky, jež byla letos dokončena.

Kreativa kampaně vznikla in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.

-stk-  

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # vánoční kampaň # Růžový slon # erotické pomůcky # Brand Family # Motionhouse

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.