Růžový slon půjde do televize s velikonoční kampaní

E-shop s erotickými pomůckami Růžový slon spustí 22. března svou velikonoční kampaň.

Po 22. března 2021 07:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16102/ruzovyslon_velikonoce

Fullscreen Sdílet

/media/16102/ruzovyslon_velikonoce

Fullscreen Sdílet

Růžový slon, e-shop s erotickými pomůckami, jde opět s kampaní do televize. Po Vánocích, sv. Valentýnu a MDŽ se se svým „růžovým“ animovaným spotem nyní zaměří na Velikonoce. Kampaň poběží od 22. března do 4. dubna na kanálech Nova, Prima, Markíza a Óčko. Doplní je také online reklama a PR aktivity. 

V hlavní roli kampaně se opět představí maskot s hlasem Martina Stránského, jenž si tentokrát připraví v duchu tradic pomlázku pro svou partnerku. 

<iframe src="https://player.vimeo.com/video/522914441" width="640" height="360" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture" allowfullscreen></iframe> <p><a href="https://vimeo.com/522914441">TV Velikonoce 2021</a> from <a href="https://vimeo.com/user119290805">Ruzovyslon.cz</a> on <a href="https://vimeo.com">Vimeo</a>.</p>

„Vzhledem k aktuálním opatřením letos opět nezažijeme tradiční velikonoční obchůzky s pomlázkou, což je však na druhou stranu ideální příležitost věnovat veškerou svou pozornost partnerce,“ komentuje novou kampaň majitel společnosti Adam Durčák.

Nová kampaň vznikla opět in-house ve spolupráci s agenturami Brand Family a Motionhouse.

-stk- 

# e-shop # reklama # kampaň # e-commerce # in-house # Růžový slon # erotické pomůcky # Brand Family # Motionhouse

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.