Růžový slon ukazuje v kampani, jak na vrchol
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
Růžový slon startuje letní kampaň s mottem „Na vrchol se dá dostat
různými způsoby“.
E-shop 4camping, jenž v březnu prošel redesignem, startuje novou kampaň.
Říká v ní, že outdoor je pro všechny.
Zonky rozvíjí svou animovanou kampaň „Mezi zvířaty“, nově v ní
vystupují perličky.
Jednotlivé obrazy nové televizní reklamy srovnávače ePojisteni.cz
vytvořily nástroje umělé inteligence.
V pořadí páté vánoční kampani Růžový slon připomíná, že hračky
jsou pro každého.
Děti mají na víc než jen na prasátko, říká v nové kampani na dětské
investiční fondy Fondee.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních
Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje
ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.
Novou kampaní komunikuje Kiwi.com svůj produkt Kiwi.com Guarantee, který
pomůže zákazníkům „povznést se nad všechny obavy“.