Autor textu MediaGuru
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.
Společnost Coca-Cola přichází s novinkou ve svém portfoliu izotonických nápojů Powerade – příchutí Golden Mango. Na trh je uvedena při příležitosti olympiády v Paříži. Její barva symbolizuje zlatou medaili a nabízí chuť manga.
„Věříme, že Golden Mango osloví široké spektrum spotřebitelů svou unikátní chutí a praktickým balením,“ říká Jiří Kopejtko, marketingový manažer značky Powerade Coca-Cola HBC ČR a SR.
Na českém a slovenském trhu letos značku podporuje kampaň, jež se zaměřuje na sociální sítě, digitální média a spolupráci s influencery. Zároveň je Powerade pro letošní rok spojen s největšími sportovními událostmi, stal se oficiálním sportovním nápojem české hokejové reprezentace, Euro 2024 a olympijských her v Paříži 2024. Powerade je také součástí věrnostní kampaně společně s portfoliem vody Natura. Kódy umístěné pod etiketou nápojů umožní spotřebitelům zapojit se do soutěží a získat ceny.
-stk-
# reklama # kampaň # Coca-Cola # příchuť # LOH 2024 # Powerade # izotonický nápoj # Golden Mango
Autor textu MediaGuru