Desperados uvádí novou festivalovou příchuť Red
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
Beefeater na trh přináší novinku v podobě ginu s grepovou příchutí.
Podpoří ji marketingovou kampaní.
Pepsi uvádí dvě nové varianty bez cukru, pod sloganem „Epic Duo, Epic
Choice” představuje nápoje s příchutí citronu a třešně.
Sprite na český trh přináší novou příchuť, jež kombinuje chuť limetek
a citronu. Nově nabízí i variantu Sprite Zero.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Kofola přichází s předvánoční limitovanou edicí, tentokrát se spojuje
s Marlenkou. Nabídne i Medové kofo kuličky.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.
Mattoni přichází s redesignem obalů své řady Esence, přidává rovněž
novou příchuť yuzu & okurku.
Česká značka Cans rozšiřuje portfolio svých nápojů o příchuť jablko
a bezinka a čistou jemně perlivou vodu.