# Aktuality # Marketing # Reklama
Powerade představuje novou příchuť Golden Mango
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Značka izotonických nápojů Powerade rozšiřuje svou nabídku o nabídku
příchutě Golden Mango.
V době olympiády chce kampaní Člověk v tísni poukázat na skutečný boj
na život a na smrt.
Spolu se začátkem letní olympiády startuje u jezera Most i Olympijský
festival, kde se prezentují jednotlivé sporty i partneři.
Fosfa, výrobce produktů FeelEco, startuje kampaň „Fair Play“, jejímž
cílem je podpořit dětský sport.
V pátek 26. července odstartuje letní olympiáda v Paříži. Partneři
Českého olympijského týmu připravili tematické kampaně i další
aktivity.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
Streamovací platformy Max, HBO Max a Discovery+ přinesou od středy
24. července novinky ve svých aplikacích, které souvisejí se startem
Letních olympijských her v Paříži.
Klíčové fotbalové události letošního roku – šampionát Euro 2024 a
finále Ligy mistrů UEFA, nebudou vysílány ve formátu Ultra HD. Jedná se
o nový trend sportovních přenosů?
Pro sledování olympijských her v Paříži v příštím roce vyroste
u jezera Most Olympijský festival.