Portu v kampani ukazuje jednodušší svět investic

Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci s agenturou Leo Burnett. 

Po 15. ledna 2024 13:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/q0yoq4b0/portu_kv_slider

Fullscreen Sdílet

/media/dcahb2rl/portu_kv

Fullscreen Sdílet

Portu, online investiční platforma, startuje novou kampaň, v níž ukazuje, jak díky chytré automatizaci zjednoduše svým zákazníkům složitý svět investic. Jedná se o první kampaň, jež vznikla ve spolupráci s agenturou Leo Burnett z Publicis Groupe

Pro potřeby kampaně vznikly 3D vizuální světy, které vychází přímo z loga značky a fungují jako její dlouhodobý distinktivní asset. Cílem komunikace je rozšířit povědomí o značce, jejich službách a zasáhnout víc potenciálních zákazníků. Kampaň běží na internetu, v rádiu a také na venkovních plochách včetně těch digitálních. 

 

„Strategie, kterou jsme klientovi připravili stojí na několika stěžejních pilířích – výrazném brandingu, jasné propozici a kreativním řešení připraveném na míru mediální strategii,“ říká Tomáš Preněk, Head of Strategy Publicis Groupe.  

Kromě kreativy zajišťuje skupina pro značku v rámci modelu Power of One také plánování a nákup médií.

-stk- 

# reklama # kampaň # Publicis Groupe # investování # Leo Burnett # Portu

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.