Portu se spojuje s Kovym, mladým otevírají téma důchodů
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma
důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
Portu se opět spojila s Kovym, který pro mladou generaci otevírá téma
důchodů. Počet registrací se ze dne na den zdvojnásobil.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Marketingový tým Portu se za poslední dva roky rozrostl na jedenáct lidí.
Na pozici Chief Marketing Officer se posouvá Ondřej Karanský.
Online investiční platforma Portu spustila první kampaň ve spolupráci
s agenturou Leo Burnett.
V letošní kampani se investiční platforma Portu soustředí na různé
strachy. O jejich překonávání hovoří Július Bartók a Martin Beneš.
Investiční platforma Portu spustila novou televizní a online kampaň.
Navazuje na koncept práce s reálnými investory, uživateli Portu.
Ústředním motem kampaně je slogan „Portu, lepší místo pro peníze“.
K úspěchu dobrý insight nestačí. Zásadní je také aktivační moment a
dobré vyhodnocení, myslí si Patrik Schober, držitel zlatého Lemura.
Evropská soutěž Sabre Awards, oceňující nejlepší PR projekty uplynulého
roku, zveřejnila shortlist.