Penny si na kreativu vybrala agenturu Leo Burnett

Penny si ve výběrovém řízení na kreativu vybrala skupinu Publicis Groupe. Novou kreativu zajistí její agentura Leo Burnett.

Po 17. června 2024 13:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15368/penny_revoluční_1

Fullscreen Sdílet

/media/15368/penny_revoluční_1

Fullscreen Sdílet

Penny si v tendru na strategickou kreativní agenturu vybrala skupinu Publicis Groupe. Ta nahradí Hullabaloo, s níž obchodní řetězec ukončil spolupráci začátkem letošního roku. 

Publici Groupe zajistí pro Penny integrované reklamní aktivity napříč platformami zahrnující televizní kampaně i komunikační strategii. Na realizaci kampaní se bude podílet její kreativní agentura Leo Burnett. První společná kampaň odstartovala v polovině června. 

„V tendru nehledáme jen nejlepší kreativní agenturu, ale spolupracovníky, se kterými budeme řešit spoustu hezkých věcí a hasit spoustu rychlovek. Kromě super kreativy nám tým Publicis Groupe ukázal, a po prvních týdnech spolupráce i nadále potvrzuje, že jsou to obrovští profesionálové s největším srdcem pro Penny. Věříme, že oproti konkurenci tak získáváme další pořádnou výhodu na naší stranu. Z prvních nápadů a kampaní máme velkou radost a moc se těšíme na další spolupráci,“ říká Vít Vojtěch, vedoucí strategického marketingu Penny. 

-stk- 

# kreativa # Publicis Groupe # komunikace # tendr # výběrové řízení # Penny

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.