Orlen podporuje kampaní se Štáfkem svou mobilní aplikaci

V rámci kampaně na mobilní aplikace začíná Orlen využívat i sound branding. 

Po 16. září 2024 14:20 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/mrfn1y0t/orlen

Fullscreen Sdílet

/media/typnqigy/orlen_app_kampan_kv-sirka-kopie

Fullscreen Sdílet

Společnost Orlen Unipetrol spouští kampaň na zvýšení povědomí o své mobilní aplikaci, kterou uvedla před pěti lety. Cílem je rovněž podpořit její pozitivní vnímání mezi zákazníky. Hlavním protagonistou kampaně je herec Jakub Štáfek, rovněž se v ní objeví i ambasador značky – závodník a jezdec rallye Martin Prokop.

Kampaň zahrnuje ATL i BTL formáty, poběží v televizi, rádiu a na internetu. Její součástí je také online interaktivní hra nebo filtry na sociálních médiích. Novinkou je i využití zvukového podpisu, tzv. sound brandingu. 

„Sound branding, jinak také známý jako sonický design, je dnes základem identity každé moderní značky. Proto jsem se rozhodli vytvořit zvukovou podobu identity aplikace, a tu následně využít v co nejširší míře. Za její finální podobou stojí známý hudební skladatel Karel Havlíček,” říká Adéla Djelmová z agentury Kaspen/Jung von Matt, jež je pod kampaní podepsána. 

„Dobré zvukové logo překvapí, je jednoduše rozpoznatelné, vyvolává emoce, dotváří charakter značky,” vysvětluje smysl tohoto nástroje výkonná ředitelka agentury Barbora Hájková s tím, že zvukový branding je implementován také do samotné aplikace a měl by doprovázet i její budoucí komunikaci.

„Spotem uvádíme v život bodíky, digitální grafické prvky, za kterými stojí studio R.U.R., a základní myšlenku, že s novou aplikací Orlen jednoduše zabodujete,“ dodává Hájková. Produkci spotu zajistila společnost Woobetz. Režie se ujal Jakub Švejkar. Za kamerou stál Radim Střelka. 

Aplikace Orlen je určena pro mobilní telefony s operačními systémy Android a iOS. Služby aplikace lze využívat v celé síti veřejných čerpacích stanic Orlen v České republice. Spolu s kampaní aplikace přináší mimo jiné i možnost mobilních plateb u stojanu pomocí bankovních karet, Apple Pay / Google Pay nebo Tankaret. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Kaspen/Jung von Matt # mobilní aplikace # Orlen # Woobetz # Jakub Švejkar # Radim Střelka # Orlen Unipetrol # Jakub Štáfek # R.U.R.

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.